Wednesday 10 January 2018

SELAMAT TAHUN BARU 2018!

Selamat Tahun Baru semua!!! Hakak harap semua dah sedia dengan azam baru dengan semangat yang baru. Segala masalah lama punya pada tahun lepas tinggalkan saja dalam buku lama. Jika masalah tu terbawa kehadapan jadikan sebagai salah satu senarai untuk perbaiki kearah yang lebih baik. Nampak tak hakak boleh jadi sebagai pakar motivasi. Hehehe.

Nak tahu azam hakak? Azam hakak sentiasa sama seperti tahun sebelumnya iaitu menjadi yang lebih baik dan lebih berusaha. Awat lebih berusaha? sebab hakak ni tergolong dalam kalangan orang yang MALAS. Malas nak jaga muka, malas nak kemas rumah sangat, malas nak nak buat itu inilah senang cerita. Jadi hakak sentiasa cuba perbaiki masalah itu selepas hakak belajar sehinggalah hakak dah beranak dua.

Well!! hujung-hujung tahun lepas hakak senyap sekejap sebab hakak kerja dalam bidang yang baru dan tempat yang baru. Bermaksud company hakak kerja baru sahaja takeover that's place. Memang super busy bila ada terpaksa ambil alih daripada orang lain dengan segalanya zero atau kosong bagi anda. Maka blog hakak jadi berhabuk sekejap.

Sebenarnya banyak cerita hakak nak kongsi tapi sayang sentiasa tiada masa. Masa yang ada hakak guna untuk berehat secukupnya. Why? sebab hakak rasa sekarang masa kerja hakak jadi 24 jam. Awal pagi pergi kerja, balik rumah terus masak dan jaga anak yang sekarang makin suka tidur lewat malam. Hakak tak pasti macam mana mereka boleh dapat habit lagu tu.

Jadi untuk mengelakkan blog hakak berhabuk dan sunyi sepi. Hakak dah merancang pelbagai isi kandungan untuk tatapan mata dan jiwa anda semua. Cewahhhhh!!!!

Sebelum hakak akhiri bebelan panjang hari ni, hakak nak ucapkan terima kasih diatas beberapa kemenangan yang hakak dapat daripada peraduan yang hakak masuk. Baik semua hakak chowww dulu. Jangan terlalu merindui hakak tahu.

2 comments:

Quotes